Thread Rating:
  • 41 Vote(s) - 2.9 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kaalini Faalinle Teyid Etmelidir (Mümin Munafik) (Karoglanin 01.05.2013 Vaazi)
#1
RasitTunca-4 

KAALiNi FAALiNLE TEYiD ETMELiSiN (MÜMiN ve MÜNAFIK)

01.05.2013 Carsamba

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

إِنَّ هَٰذِهِۦٓ أُمَّتُكُمْ أُمَّةً وَٰحِدَةً وَأَنَا۠ رَبُّكُمْ فَٱعْبُدُونِ


Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

inne hezihi ümmetüküm ümmeten vahideten,

ile ahiri ayet.

sadakallahulaziym.

Enbiya suresi 92

muhakkakki işte bunlarin hepsi sizinde ümmeti oldugunuz bir tek ümmetdir.

Enbiya suresi 92

Allahümme salli ala Muhammedul Emiyn

Allahümme salli eeli Muhammedul Emiyn

Ve selamen Ashabi Muhammedul Emiyn

Allahümmagfirli ümmeti Muhammedul Emiyn.

Yolculugumuza başliyoruz:

Yolculugumuz emin ve sözünün eri olan muhammed mustafaya selat ve selam ile başladi ve ona tabi olmak demek işde en önce muhammed daha peygamber degil iken emin lakabi ile anilirmiş yani Muhammedul Emiyn . Emiyn kimse Güvenilir kimse demekdir.işde emiyn kimse söz verince sözünde duran , yalandan uzak duran,zulumden uzak duran, haksizliktan uzak duran zararindan emiyn olanunan yani kendinden zarar gelmeyen ve bunun la birlikte insanlara faydali olan hayvanlara faydali olan dünyaya ve kainata faydali fiili sözü ile katkida bulunan zaat demekdir. işde imandanda önce insan olmak için gereken şartlardir bunlar bu şartlari taşiyan kimseyi Allah hidayete ve imana ulaştirir. öylese insan önce Emiyn kimse olcak ve hayri ve güzelligi tercih edecek. ve nasil aci ile tatli ZIT kutuplarda ise gece ile gündüz ayri vakit ve devrelerde ise ve temiz ve pis de ayri ve ZIT kutuplardadir. Kötülük yani Zulum ve iyilik yani hayir da ZIT kutuplardadir. nasil gece gelince gündüz durmaz gider ise ve aci gelince tatlinin tadi alinmaz olur ise mikroplar gelince temiz temiz olmakdan cikip pis oluyor ise nasil olurda bir yerde zalimler başa güreşsinde ve başpehlivan ilan edilsinde orada birde bu iş hayirdir güzeldir iyidir diye söz edilsin. Kötü gelince mikrop gelince iyilik ve hayir biter ve mikrop girmiş veya kurt girmiş elma veya küflenmiş ekmek nasil yenmedigi ve canim elmayi ve ekmegi cöpe atilcak duruma getirdigi ve böylece, böyle bir elma ve ekmek, şeytan ve cocuklarina lokma oldugu gibi. eger sen böyle küflü bir ekmegi yersen seninde canim bedenini hasta edip cöplüge yahut mezara gitmene sebeb olabilir. iyi ile kötü bir olmadigi gibi nasil olurda ekmegi küflendiren ve bozan mikroplara biz bunlar iyilerdendendir diyebiliriz ve bizler ekmekleri küflenmsi için yardimci oluruz. bu olmayacagi gibi dünyada terör ve katillik yapan ve toplumun huzurunu bozan ve elinden dilinden emiyn olunmayan insanlara nasil emiynlik vasfi veripde bunlara güvenip sirtimizi döneriz . Bu ne ahmaklik ki amblemi lamba olanlar yani gece yakilan IşIK olan bir kimse kendi lamba aydinligini gündüz ile kiyaslar. bu ne ahmaklikki dünyaninn gece olan yüzüne bakanlar güneşe sirtini dönmüş olarak kaninata baktiklarini unuturlar. senin güneşin senin aydinligin güneşini birakipda karanliklar icinde lamba arayan ahmaklar güneşi koyupda lambada yaşamayi secenler sanal aydinlik.. bunlardan kurtulmanin caresi sirtini karanliga ve zulumete cevirip yönünü muhammede dogru yani güneşimize dogru tutman senin gözlerinide ruhuhunda imaninida aydinliga cikaracak olandir.Muhammed Mustafaya dogru dönen yani aydinliga cikan gündüz olan yerde nasil kara ile ak belli olur ise adi AK olupda kara işlerle ugraşan kimseler nasil belli olmaz. ve mikropu kötüyü zalimi iyi diye yutturan bizden degildir ve münafik ve sahtekardir nasil pirinc diye arpa satan bakkal pirince taş katan sabuana süte su katan bizden degil sahtekar denirse muhammedi birakipda hemede birde bizde muhammed ümmetiyiz deyipde zalimleri kendine yoldaş edinen ve onlarin sözlerine itibar eden bizden degildir onlar işde Muhammedin emanet vasfina karşi gelen münafiklar zümresidir. ve bunlar taa lut vaktinde vardi ve LUT alyhissleamin karisi işde Allahin peygamberini birakip kafirlerle birlikte oldugu için ve Lut aleyhiselami cinnet geciren diye vasiflandirdigi için küfredenlerden oldu ve

esteuzubillah :men teşebbehe bi gavmin vehüve minhum. hükmü geregi kim neye benzer ve onlari severse onlardandir hükmü geregi nasil lutun karisi vaile cehennemlik olduysa ve yine Nuh aleyhisleamin karisi Vahile yine Nuh alheyilseami birakip zalimler güruhunu tercih etmesi sonu onlardan oldu ve cehennemin dibini boyladi ise ve Rabbimiz bunlari kuranda bize bildirdiyse ve demek olurki her kim teröristleri dost edinip onlarin sözü ile hareket ediyor ise, o bizim karşimiza, ben muhammed ümmetiyim diye cikmasin.onlar kafirlerin taa kendileridir. münafigin dini olmaz. bir ondan bir bundan cani isteyen, hem pastam dursum hem karnim doysun olmaz. ne şiş yansin ne kebab olmaz.bir insan ya aydiniligi sececek ve muhammede tabi olup imani sececek yada küfür sececek işde bu ikisi arasindakiler hem küfre hak verip hem zalime hak verip hemde birde hayir işliyon diyen ben iyilerdenim AK in diyene inanilirmi böyleleri yalancinin taa kendisidir Allah böylelerinin imaninin kabul etmez ve islam böylelerine münafik lakabi takmişdir.işde Hz ömeri bir münafik şehit etdi ve yine hz osmani münafiklar zümresi şehit etdi yine Hz Aliye yapilan münafiklar tarafindandir ve yine hasan efendimizi şehit eden karisi, muhammed in gelini olupda muhammedin torununa zehirli su verip hasan efendimizi şehit eden(BibBiiiiiib Kafa)münafik, nasipsiz kimse. ve yine hüseyin efendimizide şehit eden yezid, münafik ki, o ikindi namazinin sünnetini terketmemiş yani müslümanlardan gözüküyor fakat gece lamba işiginda oturan adamin, gece olmasina ragmen, geceyi işik var diye gündüz zannetmesi gib, iyi yaptigini zannedip muhammedin torununu şehid etdi. bre sen onun dedesinin dinine inandim de, namaz kil abdest al gel birde ondan birince derece ders almiş ve ögrenmiş torununu öldür. yani mesela bir kiraz dali olsun ve ve sen o kiraz dalinda biten kirazi inkar edersen o kiraz dalinida inkar etmiş olursun budagini inkar eden dalini inkar etmiş olur ve yine küfürün dalina tabi olan küfürün babasinada taabi olmuş demekdir. kim kime benzerse ondandir kurali geregi.o kiraz dalindaki kirazdan yiyen dalinin altina su dökmelidirki kiraz seneyede kiraz versin yok eger kiraz dalini kesipde ben birde kiraz yiyen derse bu ne ahmaklikdir. ve yine Asiye annemiz zalimler güruhu firavunun sarayinda olmasina ragmen o firavundan ve amelinden kuranda gectigi gibi üc şekilde dua etmiş ve demiş:Firavundan beni kurtar,2-Firavunun amelinden beni kurtar,3-Zalim kavmin amelinden beni kurtar diye dua etmişler ve bu sebeble Rabbimiz onu cennetliklerden eylemişdir amma bu cennetin bedelinide agir ödemişdir. cocuklarini firavun gözleri önünde kesmişdir.Eger sen zulme boyun eger isen işde en yakinini bile bu kimse kesmeye yatirir. cünkü zalim emiyn kimse degil sirtini dönemezsin ona.

Bu öcalana ve karayilana güvenipde sirtinizi dönün bunlar vatandan cikicaklar diyor bu ne ahmaklik. Allahim. bunlarin sirtimiza bicagi saplamaycagindan emin olamazsin.bunlar hasani şehit edenler bunlar hüseyini şehid edenler bunlar hz ömeri şehid edenler, bunlar hz osmani şehid edenler bunlar saddami asanlar bunlar kaddafiyi arkasindan bicakliyanlar bunlar hüsnü mübaregi felcedenler bunlar 30000 türk genicene kiyanlar. günah öyle bir iz birakir ki silinmeyen bir iz birakir yani vcudunda bir kesik olsa o kesik nasil ömrün boyu taşiyacagin bir narbe birakirsa,işde günahda insanda böyle ömrü boyu taşiyacagi iz birakir .ve icki icen hic icmemiş gibi degildir. katil hic adam öldürmemiş gibi asla olamaz ve hirsizin sicilinde bu bir defada yapsa , hirsizlik yapti diye yaziyorsa, ve işci arayan bir firma sicilinde hirsiz yazan bir adami almayacagi gibi onu alsa alsa hnisrsizlik yaptirmak iksteyen ceteler işe alir. yaani mikropluk yapan zaten mikroplarin icine karişmişdir onada mikrop desen yanilmiş olmazsin. Bu öcalan ve adamlarinin sicilinde bir degil, iki degil, 30000 genc öldürdü, hisrsizlik yapti ,eroyin uyuşturucu satdi ,boma koydu ,karakol basti,..... yazarken, sen bunlari bize , bunlar islah oldu barişcaklar diye yutturmaya kalkiyon. mikropu secen mikropdan beter olsun inşallah.katili secen katilden beter olsun inşallah. zalimi ve zulmeti secen karanlgin dibini boylasin işiksiz cehennemi boylasin inşallah.

Yukarda yazdigimiz ayetde yani enbiya suresinde nebilerden bahseder ve iyiler zümresinden bahseder ve onlari anip işde bunlar imanli kimselerin iyiler zümresinin gurubudur ve onlarin hepsi bir tek ümmetdir hepsi bir tek gurupdur der. yani dedikya kirazin hepsi, ilk kirazin cocuklari. armutun, armut agaclarinin heps, ilk armut agacinin cocuklari ve hirsizlarda, ilk hirsizin cocugu olmazmi o zaman ve katiller terörsitlerde ilk katilin kabilini cocugu olmazmi. ve armutu armut seven yedigi ve yetiştirip sattigi gibi zalimide zalimler sever ve zulum ticareti yapar. ve Kabile bu adam iyi adamdi diyen ve cennetlik adamdi diyen ne kadar ahmaksa ve onu sevip onun amelini yapan da onun yurduna katiller cehennemine giedecek ise. Öcalani ve askerlerini seven ve onlara destek veren (BibBiiiiiib partisive o ahmaklari sevende kabilin yurduna giedecek olanlardir demek, herhalde en dogru teşhis olur.işde Türk ile kürt de bir olamaz nasil habil ile kabil bir degil ise zalim ile kötü ile iyi bir degil ise icinde ben kürdün diyen ve ayrim yapan ve öcalanin amelni işleyen veya ona destek cikan herkes kabil soyudur ve ammelleri katillik ve zulumdur yerleride cehennemdir. armuta armutun babasindan dolayi armut dendigi ilk armututan dolayi armut dendigi gibi katile de katilin babasi kabilden dolayi katil denilir ve onlarin amelide yeri yurduda bellidir kimse bize zalimi mikroplari terörsitleri iylerden diye yutturmasin.mikropu yutan hasta olcagi belli ve aşikare, tibben bilinir ve keşfedilmişdir.

Bu terörist oynunuda, bizim milletimiz yer yutar ise, o millet ve devlet en kisa sürede hasta olcakdir. ve osmanlinin sonu gibi hasta osmanli olup yataga düşer (Abdülhamid han) ve sonunda ölür gider.Bu türklerin başi oldugunu sanan hasta olur ve ölür gider ve ondan sonrada türk milleti ölür yikilir.

Akilli olan bu zalimlere karşi durur.

isa efendimize ruhullah lakabi ruh üfleme hikmeti verildiginden dolayidir. yani ruh Allahin emrindedir. Amma Ruh ilmi isaya verilmişdir.

Muhammed mustafaya habibullah ismi sevildiginden dolayi verilmişdir. yani kim sevilmek isterse onu muhammedden ögrencek fakat muhammed sevgi kaynagidir yani armutun babasi ilk armut gibi sevginin babasi muhammeddir. isanin babasi ruhdur yani cebraildir o yüzden ruh ilmi isadan ögrenilir. ruhun oglundan. ve mehdiye gelince, hidayet Allahdandir ve Allahin emrindedir. ancak onun adi MEHDi dir yani hidayetin kaynagi menbaasi. bu ahir zamanda hidayet bulcak olan mehdi menbaaindan icmedikce ona hidayet nasip olmaz.

hidayet ise dogruluk demekdir ve mehdi dogrultan düzelten demekdir işde mehdi vaazlari ile sözleri ile fiilleri ile bakişi yürüyüyşü ile her ameli ile dogrultmayi düzeltmeyi secmişdir. ona uymayan yani cetveli olamayanin cizgisi yilik olur. yani mehdiyi cetvel almayan onu rehber almayan sirati müstakimde dogru ccizgide durup yürüyemez.

Rabbim: münafiklikdan,zalimlikden, iki yüzlülükden, hainlikden ,katillikden,.... yani kötü ve kötülerin amelinden, müminleri muhafaaza buyursun ,ve bu devirde kendine cetvel arayanlara, dogruluk ceteveli MEHDi yi bulmayi ve ona taabi olmayi nasip etsinki hidayete mazhar olsunlar dogru bir cizgi ve duruş cizsinler.

Elfatiha Maassalavat

Başağaçlı Raşit Tunca

01.05.2013 Carsamba

Kar©glan Başağaçlı Raşit Tunca
Smileys-2
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)